ביאורי פסוקים - תמונת מצב
אתר הניווט בתנ"ך>

ביאורי פסוקים - תמונת מצב

אחת המשימות של 'אתר הניווט בתנ"ך' היא ליצור לכל פסוק דף שבו יהיה סיכום של כל הפירושים על הפסוק, על-מנת לעזור לכל מי שמגיע לפסוק 'לנווט' בקלות בין שלל הפירושים. דף זה מסכם את התקדמות הפרוייקט לפי פרקים וספרים. השאיפה היא שכל האדום יהפוך לירוק. הדף מעודכן לתאריך: 10/03/2024

כל הספרים > ספר דברי הימים א > פרק טז

ביאור על כל הפרק

פסוק ביאור
א ויביאו את-ארון האלהים ויציגו אתו בתוך האהל אשר נטה-לו דויד ויקריבו עלות ושלמים לפני האלהים. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ב ויכל דויד מהעלות העלה והשלמים ויברך את-העם בשם יהוה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ג ויחלק לכל-איש ישראל מאיש ועד-אשה לאיש ככר-לחם ואשפר ואשישה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ד ויתן לפני ארון יהוה מן-הלוים משרתים ולהזכיר ולהודות ולהלל ליהוה אלהי ישראל. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ה אסף הראש ומשנהו זכריה יעיאל ושמירמות ויחיאל ומתתיה ואליאב ובניהו ועבד אדם ויעיאל בכלי נבלים ובכנרות ואסף במצלתים משמיע. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ו ובניהו ויחזיאל הכהנים בחצצרות תמיד לפני ארון ברית-האלהים. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ז ביום ההוא אז נתן דויד בראש להדות ליהוה ביד-אסף ואחיו.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ח הודו ליהוה קראו בשמו הודיעו בעמים עלילתיו.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ט שירו לו זמרו-לו שיחו בכל-נפלאתיו.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
י התהללו בשם קדשו ישמח לב מבקשי יהוה.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יא דרשו יהוה ועזו בקשו פניו תמיד.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יב זכרו נפלאתיו אשר עשה מפתיו ומשפטי-פיהו.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יג זרע ישראל עבדו בני יעקב בחיריו.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יד הוא יהוה אלהינו בכל-הארץ משפטיו.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
טו זכרו לעולם בריתו דבר צוה לאלף דור.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
טז אשר כרת את-אברהם ושבועתו ליצחק.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יז ויעמידה ליעקב לחק לישראל ברית עולם.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יח לאמר לך אתן ארץ-כנען חבל נחלתכם.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יט בהיותכם מתי מספר כמעט וגרים בה.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כ ויתהלכו מגוי אל-גוי ומממלכה אל-עם אחר.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כא לא-הניח לאיש לעשקם ויוכח עליהם מלכים.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כב אל-תגעו במשיחי ובנביאי אל-תרעו.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כג שירו ליהוה כל-הארץ בשרו מיום-אל-יום ישועתו.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כד ספרו בגוים את-כבודו בכל-העמים נפלאתיו.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כה כי גדול יהוה ומהלל מאד ונורא הוא על-כל-אלהים.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כו כי כל-אלהי העמים אלילים ויהוה שמים עשה.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כז הוד והדר לפניו עז וחדוה במקמו.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כח הבו ליהוה משפחות עמים הבו ליהוה כבוד ועז.
אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כט הבו ליהוה כבוד שמו שאו מנחה ובאו לפניו השתחוו ליהוה בהדרת-קדש. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ל חילו מלפניו כל-הארץ אף-תכון תבל בל-תמוט. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
לא ישמחו השמים ותגל הארץ ויאמרו בגוים יהוה מלך. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
לב ירעם הים ומלואו יעלץ השדה וכל-אשר-בו. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
לג אז ירננו עצי היער מלפני יהוה כי-בא לשפוט את-הארץ. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
לד הודו ליהוה כי טוב כי לעולם חסדו. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
לה ואמרו הושיענו אלהי ישענו וקבצנו והצילנו מן-הגוים להדות לשם קדשך להשתבח בתהלתך. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
לו ברוך יהוה אלהי ישראל מן-העולם ועד העלם ויאמרו כל-העם אמן והלל ליהוה.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
לז ויעזב-שם לפני ארון ברית-יהוה לאסף ולאחיו לשרת לפני הארון תמיד לדבר-יום ביומו. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
לח ועבד אדם ואחיהם ששים ושמונה ועבד אדם בן-ידיתון וחסה לשערים. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
לט ואת צדוק הכהן ואחיו הכהנים לפני משכן יהוה בבמה אשר בגבעון. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
מ להעלות עלות ליהוה על-מזבח העלה תמיד לבקר ולערב ולכל-הכתוב בתורת יהוה אשר צוה על-ישראל. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
מא ועמהם הימן וידותון ושאר הברורים אשר נקבו בשמות להדות ליהוה כי לעולם חסדו. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
מב ועמהם הימן וידותון חצצרות ומצלתים למשמיעים וכלי שיר האלהים ובני ידותון לשער. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
מג וילכו כל-העם איש לביתו ויסב דויד לברך את-ביתו.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש