ביאורי פסוקים - תמונת מצב
אתר הניווט בתנ"ך>

ביאורי פסוקים - תמונת מצב

אחת המשימות של 'אתר הניווט בתנ"ך' היא ליצור לכל פסוק דף שבו יהיה סיכום של כל הפירושים על הפסוק, על-מנת לעזור לכל מי שמגיע לפסוק 'לנווט' בקלות בין שלל הפירושים. דף זה מסכם את התקדמות הפרוייקט לפי פרקים וספרים. השאיפה היא שכל האדום יהפוך לירוק. הדף מעודכן לתאריך: 10/03/2024

כל הספרים > ספר ויקרא > פרק ז

ביאור על כל הפרק

פסוק ביאור
א וזאת תורת האשם קדש קדשים הוא. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ב במקום אשר ישחטו את-העלה ישחטו את-האשם ואת-דמו יזרק על-המזבח סביב. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ג ואת כל-חלבו יקריב ממנו את האליה ואת-החלב המכסה את-הקרב. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ד ואת שתי הכלית ואת-החלב אשר עליהן אשר על-הכסלים ואת-היתרת על-הכבד על-הכלית יסירנה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ה והקטיר אתם הכהן המזבחה אשה ליהוה אשם הוא. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ו כל-זכר בכהנים יאכלנו במקום קדוש יאכל קדש קדשים הוא. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ז כחטאת כאשם תורה אחת להם הכהן אשר יכפר-בו לו יהיה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ח והכהן המקריב את-עלת איש עור העלה אשר הקריב לכהן לו יהיה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ט וכל-מנחה אשר תאפה בתנור וכל-נעשה במרחשת ועל-מחבת לכהן המקריב אתה לו תהיה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
י וכל-מנחה בלולה-בשמן וחרבה לכל-בני אהרן תהיה איש כאחיו.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יא וזאת תורת זבח השלמים אשר יקריב ליהוה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יב אם על-תודה יקריבנו והקריב על-זבח התודה חלות מצות בלולת בשמן ורקיקי מצות משחים בשמן וסלת מרבכת חלת בלולת בשמן. יש ביאור - קראו וערכו אותו
יג על-חלת לחם חמץ יקריב קרבנו על-זבח תודת שלמיו. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יד והקריב ממנו אחד מכל-קרבן תרומה ליהוה לכהן הזרק את-דם השלמים לו יהיה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
טו ובשר זבח תודת שלמיו ביום קרבנו יאכל לא-יניח ממנו עד-בקר. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
טז ואם-נדר או נדבה זבח קרבנו ביום הקריבו את-זבחו יאכל וממחרת והנותר ממנו יאכל. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יז והנותר מבשר הזבח ביום השלישי באש ישרף. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יח ואם האכל יאכל מבשר-זבח שלמיו ביום השלישי לא ירצה המקריב אתו לא יחשב לו פגול יהיה והנפש האכלת ממנו עונה תשא. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יט והבשר אשר-יגע בכל-טמא לא יאכל באש ישרף והבשר כל-טהור יאכל בשר. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כ והנפש אשר-תאכל בשר מזבח השלמים אשר ליהוה וטמאתו עליו ונכרתה הנפש ההוא מעמיה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כא ונפש כי-תגע בכל-טמא בטמאת אדם או בבהמה טמאה או בכל-שקץ טמא ואכל מבשר-זבח השלמים אשר ליהוה ונכרתה הנפש ההוא מעמיה.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כב וידבר יהוה אל-משה לאמר. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כג דבר אל-בני ישראל לאמר כל-חלב שור וכשב ועז לא תאכלו. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כד וחלב נבלה וחלב טרפה יעשה לכל-מלאכה ואכל לא תאכלהו. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כה כי כל-אכל חלב מן-הבהמה אשר יקריב ממנה אשה ליהוה ונכרתה הנפש האכלת מעמיה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כו וכל-דם לא תאכלו בכל מושבתיכם לעוף ולבהמה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כז כל-נפש אשר-תאכל כל-דם ונכרתה הנפש ההוא מעמיה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כח וידבר יהוה אל-משה לאמר. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כט דבר אל-בני ישראל לאמר המקריב את-זבח שלמיו ליהוה יביא את-קרבנו ליהוה מזבח שלמיו. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ל ידיו תביאינה את אשי יהוה את-החלב על-החזה יביאנו את החזה להניף אתו תנופה לפני יהוה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
לא והקטיר הכהן את-החלב המזבחה והיה החזה לאהרן ולבניו. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
לב ואת שוק הימין תתנו תרומה לכהן מזבחי שלמיכם. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
לג המקריב את-דם השלמים ואת-החלב מבני אהרן לו תהיה שוק הימין למנה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
לד כי את-חזה התנופה ואת שוק התרומה לקחתי מאת בני-ישראל מזבחי שלמיהם ואתן אתם לאהרן הכהן ולבניו לחק-עולם מאת בני ישראל. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
לה זאת משחת אהרן ומשחת בניו מאשי יהוה ביום הקריב אתם לכהן ליהוה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
לו אשר צוה יהוה לתת להם ביום משחו אתם מאת בני ישראל חקת עולם לדרתם. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
לז זאת התורה לעלה למנחה ולחטאת ולאשם ולמלואים ולזבח השלמים. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
לח אשר צוה יהוה את-משה בהר סיני ביום צותו את-בני ישראל להקריב את-קרבניהם ליהוה במדבר סיני.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש