ביאורי פסוקים - תמונת מצב
אתר הניווט בתנ"ך>

ביאורי פסוקים - תמונת מצב

אחת המשימות של 'אתר הניווט בתנ"ך' היא ליצור לכל פסוק דף שבו יהיה סיכום של כל הפירושים על הפסוק, על-מנת לעזור לכל מי שמגיע לפסוק 'לנווט' בקלות בין שלל הפירושים. דף זה מסכם את התקדמות הפרוייקט לפי פרקים וספרים. השאיפה היא שכל האדום יהפוך לירוק. הדף מעודכן לתאריך: 10/03/2024

כל הספרים > ספר בראשית > פרק ל

ביאור על כל הפרק

פסוק ביאור
א ותרא רחל כי לא ילדה ליעקב ותקנא רחל באחתה ותאמר אל-יעקב הבה-לי בנים ואם-אין מתה אנכי. יש ביאור - קראו וערכו אותו
ב ויחר-אף יעקב ברחל ויאמר התחת אלהים אנכי אשר-מנע ממך פרי-בטן. יש ביאור - קראו וערכו אותו
ג ותאמר הנה אמתי בלהה בא אליה ותלד על-ברכי ואבנה גם-אנכי ממנה. יש ביאור - קראו וערכו אותו
ד ותתן-לו את-בלהה שפחתה לאשה ויבא אליה יעקב. יש ביאור - קראו וערכו אותו
ה ותהר בלהה ותלד ליעקב בן. יש ביאור - קראו וערכו אותו
ו ותאמר רחל דנני אלהים וגם שמע בקלי ויתן-לי בן על-כן קראה שמו דן. יש ביאור - קראו וערכו אותו
ז ותהר עוד ותלד בלהה שפחת רחל בן שני ליעקב. יש ביאור - קראו וערכו אותו
ח ותאמר רחל נפתולי אלהים נפתלתי עם-אחתי גם-יכלתי ותקרא שמו נפתלי. יש ביאור - קראו וערכו אותו
ט ותרא לאה כי עמדה מלדת ותקח את-זלפה שפחתה ותתן אתה ליעקב לאשה. יש ביאור - קראו וערכו אותו
י ותלד זלפה שפחת לאה ליעקב בן. יש ביאור - קראו וערכו אותו
יא ותאמר לאה בגד ותקרא את-שמו גד. יש ביאור - קראו וערכו אותו
יב ותלד זלפה שפחת לאה בן שני ליעקב. יש ביאור - קראו וערכו אותו
יג ותאמר לאה באשרי כי אשרוני בנות ותקרא את-שמו אשר. יש ביאור - קראו וערכו אותו
יד וילך ראובן בימי קציר-חטים וימצא דודאים בשדה ויבא אתם אל-לאה אמו ותאמר רחל אל-לאה תני-נא לי מדודאי בנך. יש ביאור - קראו וערכו אותו
טו ותאמר לה המעט קחתך את-אישי ולקחת גם את-דודאי בני ותאמר רחל לכן ישכב עמך הלילה תחת דודאי בנך. יש ביאור - קראו וערכו אותו
טז ויבא יעקב מן-השדה בערב ותצא לאה לקראתו ותאמר אלי תבוא כי שכר שכרתיך בדודאי בני וישכב עמה בלילה הוא. יש ביאור - קראו וערכו אותו
יז וישמע אלהים אל-לאה ותהר ותלד ליעקב בן חמישי. יש ביאור - קראו וערכו אותו
יח ותאמר לאה נתן אלהים שכרי אשר-נתתי שפחתי לאישי ותקרא שמו יששכר. יש ביאור - קראו וערכו אותו
יט ותהר עוד לאה ותלד בן-ששי ליעקב. יש ביאור - קראו וערכו אותו
כ ותאמר לאה זבדני אלהים אתי זבד טוב הפעם יזבלני אישי כי-ילדתי לו ששה בנים ותקרא את-שמו זבלון. יש ביאור - קראו וערכו אותו
כא ואחר ילדה בת ותקרא את-שמה דינה. יש ביאור - קראו וערכו אותו
כב ויזכר אלהים את-רחל וישמע אליה אלהים ויפתח את-רחמה. יש ביאור - קראו וערכו אותו
כג ותהר ותלד בן ותאמר אסף אלהים את-חרפתי. יש ביאור - קראו וערכו אותו
כד ותקרא את-שמו יוסף לאמר יסף יהוה לי בן אחר. יש ביאור - קראו וערכו אותו
כה ויהי כאשר ילדה רחל את-יוסף ויאמר יעקב אל-לבן שלחני ואלכה אל-מקומי ולארצי. יש ביאור - קראו וערכו אותו
כו תנה את-נשי ואת-ילדי אשר עבדתי אתך בהן ואלכה כי אתה ידעת את-עבדתי אשר עבדתיך. יש ביאור - קראו וערכו אותו
כז ויאמר אליו לבן אם-נא מצאתי חן בעיניך נחשתי ויברכני יהוה בגללך. יש ביאור - קראו וערכו אותו
כח ויאמר נקבה שכרך עלי ואתנה. יש ביאור - קראו וערכו אותו
כט ויאמר אליו אתה ידעת את אשר עבדתיך ואת אשר-היה מקנך אתי. יש ביאור - קראו וערכו אותו
ל כי מעט אשר-היה לך לפני ויפרץ לרב ויברך יהוה אתך לרגלי ועתה מתי אעשה גם-אנכי לביתי. יש ביאור - קראו וערכו אותו
לא ויאמר מה אתן-לך ויאמר יעקב לא-תתן-לי מאומה אם-תעשה-לי הדבר הזה אשובה ארעה צאנך אשמר. יש ביאור - קראו וערכו אותו
לב אעבר בכל-צאנך היום הסר משם כל-שה נקד וטלוא וכל-שה-חום בכשבים וטלוא ונקד בעזים והיה שכרי. יש ביאור - קראו וערכו אותו
לג וענתה-בי צדקתי ביום מחר כי-תבוא על-שכרי לפניך כל אשר-איננו נקד וטלוא בעזים וחום בכשבים גנוב הוא אתי. יש ביאור - קראו וערכו אותו
לד ויאמר לבן הן לו יהי כדברך. יש ביאור - קראו וערכו אותו
לה ויסר ביום ההוא את-התישים העקדים והטלאים ואת כל-העזים הנקדות והטלאת כל אשר-לבן בו וכל-חום בכשבים ויתן ביד-בניו. יש ביאור - קראו וערכו אותו
לו וישם דרך שלשת ימים בינו ובין יעקב ויעקב רעה את-צאן לבן הנותרת. יש ביאור - קראו וערכו אותו
לז ויקח-לו יעקב מקל לבנה לח ולוז וערמון ויפצל בהן פצלות לבנות מחשף הלבן אשר על-המקלות. יש ביאור - קראו וערכו אותו
לח ויצג את-המקלות אשר פצל ברהטים בשקתות המים אשר תבאן הצאן לשתות לנכח הצאן ויחמנה בבאן לשתות. יש ביאור - קראו וערכו אותו
לט ויחמו הצאן אל-המקלות ותלדן הצאן עקדים נקדים וטלאים. יש ביאור - קראו וערכו אותו
מ והכשבים הפריד יעקב ויתן פני הצאן אל-עקד וכל-חום בצאן לבן וישת-לו עדרים לבדו ולא שתם על-צאן לבן. יש ביאור - קראו וערכו אותו
מא והיה בכל-יחם הצאן המקשרות ושם יעקב את-המקלות לעיני הצאן ברהטים ליחמנה במקלות. יש ביאור - קראו וערכו אותו
מב ובהעטיף הצאן לא ישים והיה העטפים ללבן והקשרים ליעקב. יש ביאור - קראו וערכו אותו
מג ויפרץ האיש מאד מאד ויהי-לו צאן רבות ושפחות ועבדים וגמלים וחמרים.

יש ביאור - קראו וערכו אותו